Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37117
Название: Експортний маркетинг як інструмент розвитку зовнішньоекономічної діяльності
Авторы: Синяченко, Л. В.
Научный руководитель: Дядін, А. С.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Синяченко Л. В. Експортний маркетинг як інструмент розвитку зовнішньоекономічної діяльності. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. А. С. Дядін . Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 3. С. 62.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37117
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
aktualni_2012_s_3-62.pdf127.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.