Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3669
Назва: Social responsibility of business as a prerequisite of strategic management in the activities of the food industry enterprises
Інші назви: Соціальна відповідальність бізнесу як передумова стратегічного менеджменту в діяльності підприємств харчової промисловості
Социальная ответственность бизнеса как предпосылка стратегического менеджмента в деятельности предприятий пищевой промышленности
Автори: Ponomarova, M.S
Ключові слова: social responsibility;business;strategic management;enterprise;food industry;соціальна відповідальність;бізнес;стратегічний менеджмент;підприємство;харчова промисловість;социальная ответственность;бизнес;стратегический менеджмент;предприятие;пищевая промышленность
Дата публікації: 19-сер-2018
Видавництво: Харків : ХНАУ
Бібліографічний опис: Ponomarova M.S. Social responsibility of business as a prerequisite of strategic management in the activities of the food industry enterprises. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2018. №3. С. 320-326.
Короткий огляд (реферат): Ponomarova M.S. Social responsibility of business as a prerequisite of strategic management in the activities of the food industry enterprises. In the article we aim to consider the role of the business social responsibility as a prerequisite for the strategic management in the activities of the food industry enterprises, to define the ideas and the role of the business social responsibility, to determine the main conditions of its realization and the obstacles for the integration of the business social responsibility into the activity of the food enterprises.
Пономарьова М.С. Соціальна відповідальність бізнесу як передумова стратегічного менеджменту в діяльності підприємств харчової промисловості. У статті ставимо за мету розглянути роль соціальної відповідальності бізнесу як передумови стратегічного менеджменту в діяльності підприємств харчової промисловості; визначити думки та роль соціальної відповідальності бізнесу, визначити основні умови реалізації та завади інтеграції соціальної відповідальності бізнесу в діяльність харчових підприємств.
Пономарева М.С. Социальная ответственность бизнеса как предпосылка стратегического менеджмента в деятельности предприятий пищевой промышленности. В статье ставим целью рассмотреть роль социальной ответственности бизнеса как предпосылки стратегического менеджмента в деятельности предприятий пищевой промышленности; определить мысли и роль социальной ответственности бизнеса, определить основные условия реализации и помехи интеграции социальной ответственности бизнеса в деятельность пищевых предприятий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3669
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія" Економічні науки" № 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.