Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3669
Title: Social responsibility of business as a prerequisite of strategic management in the activities of the food industry enterprises
Other Titles: Соціальна відповідальність бізнесу як передумова стратегічного менеджменту в діяльності підприємств харчової промисловості
Социальная ответственность бизнеса как предпосылка стратегического менеджмента в деятельности предприятий пищевой промышленности
Authors: Ponomarova, M.S
Keywords: social responsibility;business;strategic management;enterprise;food industry;соціальна відповідальність;бізнес;стратегічний менеджмент;підприємство;харчова промисловість;социальная ответственность;бизнес;стратегический менеджмент;предприятие;пищевая промышленность
Issue Date: 19-Aug-2018
Publisher: Харків : ХНАУ
Citation: Ponomarova M.S. Social responsibility of business as a prerequisite of strategic management in the activities of the food industry enterprises. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2018. №3. С. 320-326.
Abstract: Ponomarova M.S. Social responsibility of business as a prerequisite of strategic management in the activities of the food industry enterprises. In the article we aim to consider the role of the business social responsibility as a prerequisite for the strategic management in the activities of the food industry enterprises, to define the ideas and the role of the business social responsibility, to determine the main conditions of its realization and the obstacles for the integration of the business social responsibility into the activity of the food enterprises.
Пономарьова М.С. Соціальна відповідальність бізнесу як передумова стратегічного менеджменту в діяльності підприємств харчової промисловості. У статті ставимо за мету розглянути роль соціальної відповідальності бізнесу як передумови стратегічного менеджменту в діяльності підприємств харчової промисловості; визначити думки та роль соціальної відповідальності бізнесу, визначити основні умови реалізації та завади інтеграції соціальної відповідальності бізнесу в діяльність харчових підприємств.
Пономарева М.С. Социальная ответственность бизнеса как предпосылка стратегического менеджмента в деятельности предприятий пищевой промышленности. В статье ставим целью рассмотреть роль социальной ответственности бизнеса как предпосылки стратегического менеджмента в деятельности предприятий пищевой промышленности; определить мысли и роль социальной ответственности бизнеса, определить основные условия реализации и помехи интеграции социальной ответственности бизнеса в деятельность пищевых предприятий.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3669
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія" Економічні науки" № 3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.