Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/36596
Назва: Стратегія позиціонування в умовах глобалізації ринків
Автори: Бросалін, А. А.
Науковий керівник : Ушакова, Н. Г.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Бросалін А. А. Стратегія позиціонування в умовах глобалізації ринків. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. Н. Г. Ушакова. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 3. С. 43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/36596
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aktualni_2012_s_3-43.pdf128.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.