Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/36310
Title: | Розробка технології відновлення маточини заднього колеса автомобіля МАЗ-53371 |
Other Titles: | Development of technology for restoration of the rear wheel material of the car MAZ-53371 |
Authors: | Лазоренко, Роман Валентинович |
metadata.dc.contributor.advisor: | Лисенко, С. В. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні імені О. І. Сідашенка |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Харків: ДБТУ |
Citation: | Лазоренко Р. В. Розробка технології відновлення маточини заднього колеса автомобіля МАЗ-53371: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 133 – Галузеве машинобудування; наук. кер. С. В. Лисенко. Харків: ДБТУ, 2023. 65 с. |
Abstract: | В процесі експлуатації автомобілю надійність, закладена в ньому при конструюванні та виробництві, знижується внаслідок зношування, корозії, втомленості і старіння матеріалів та інших шкідливих процесів, що протікають в автомобілі. Шкідливі процеси викликають появу різних несправностей та дефектів, усунення яких стає необхідним для підтримання автомобілю в працездатному стані. Звідсіля виникає потреба в ремонті автомобіля. Коли внаслідок шкідливих процесів надійність автомобілю знижується настільки, що відновлення його засобами експлуатаційних заходів стає неможливим, автомобіль підлягає капітальному ремонту. В умовах добре організованого авторемонтного виробництва з широкою спеціалізацією, механізацією і автоматизації технологічних процесів капітальний ремонт автомобілів є промисловим ремонтом. Таким чином, авторемонтне виробництво здійснює вторинне виробництво автомобілів, основане на принципі повної або часткової взаємозамінності та забезпечуючи при цьому економічно доцільну реалізацію довговічності машин. Високий ступінь надійності і безвідмовності відремонтованої техніки забезпечується застосуванням сучасних методів організаційних форм капітального ремонту машин, що базуються на принципах спеціалізації, автоматизації і механізації ремонтних робіт, що виконуються на підприємствах оснащених сучасним технологічним устаткуванням. Основна увага при капітальному ремонті заднього моста приділяється основним деталям, що найбільше часто виходять із ладу, однією з яких є маточина колеса. Рішення цієї задачі неможливо без застосування сучасних високопродуктивних засобів відновлення деталей. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/36310 |
Appears in Collections: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Бакалавр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023_B_458_133ts-30b-01_Lazorenko.pdf Restricted Access | 3.23 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.