Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/36310
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Лисенко, С. В. | - |
dc.contributor.author | Лазоренко, Роман Валентинович | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-21T11:01:08Z | - |
dc.date.available | 2023-07-21T11:01:08Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Лазоренко Р. В. Розробка технології відновлення маточини заднього колеса автомобіля МАЗ-53371: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 133 – Галузеве машинобудування; наук. кер. С. В. Лисенко. Харків: ДБТУ, 2023. 65 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/36310 | - |
dc.description.abstract | В процесі експлуатації автомобілю надійність, закладена в ньому при конструюванні та виробництві, знижується внаслідок зношування, корозії, втомленості і старіння матеріалів та інших шкідливих процесів, що протікають в автомобілі. Шкідливі процеси викликають появу різних несправностей та дефектів, усунення яких стає необхідним для підтримання автомобілю в працездатному стані. Звідсіля виникає потреба в ремонті автомобіля. Коли внаслідок шкідливих процесів надійність автомобілю знижується настільки, що відновлення його засобами експлуатаційних заходів стає неможливим, автомобіль підлягає капітальному ремонту. В умовах добре організованого авторемонтного виробництва з широкою спеціалізацією, механізацією і автоматизації технологічних процесів капітальний ремонт автомобілів є промисловим ремонтом. Таким чином, авторемонтне виробництво здійснює вторинне виробництво автомобілів, основане на принципі повної або часткової взаємозамінності та забезпечуючи при цьому економічно доцільну реалізацію довговічності машин. Високий ступінь надійності і безвідмовності відремонтованої техніки забезпечується застосуванням сучасних методів організаційних форм капітального ремонту машин, що базуються на принципах спеціалізації, автоматизації і механізації ремонтних робіт, що виконуються на підприємствах оснащених сучасним технологічним устаткуванням. Основна увага при капітальному ремонті заднього моста приділяється основним деталям, що найбільше часто виходять із ладу, однією з яких є маточина колеса. Рішення цієї задачі неможливо без застосування сучасних високопродуктивних засобів відновлення деталей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ДБТУ | uk_UA |
dc.title | Розробка технології відновлення маточини заднього колеса автомобіля МАЗ-53371 | uk_UA |
dc.title.alternative | Development of technology for restoration of the rear wheel material of the car MAZ-53371 | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Державний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні імені О. І. Сідашенка | - |
Appears in Collections: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Бакалавр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023_B_458_133ts-30b-01_Lazorenko.pdf Restricted Access | 3.23 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.