Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/36310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛисенко, С. В.-
dc.contributor.authorЛазоренко, Роман Валентинович-
dc.date.accessioned2023-07-21T11:01:08Z-
dc.date.available2023-07-21T11:01:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛазоренко Р. В. Розробка технології відновлення маточини заднього колеса автомобіля МАЗ-53371: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 133 – Галузеве машинобудування; наук. кер. С. В. Лисенко. Харків: ДБТУ, 2023. 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/36310-
dc.description.abstractВ процесі експлуатації автомобілю надійність, закладена в ньому при конструюванні та виробництві, знижується внаслідок зношування, корозії, втомленості і старіння матеріалів та інших шкідливих процесів, що протікають в автомобілі. Шкідливі процеси викликають появу різних несправностей та дефектів, усунення яких стає необхідним для підтримання автомобілю в працездатному стані. Звідсіля виникає потреба в ремонті автомобіля. Коли внаслідок шкідливих процесів надійність автомобілю знижується настільки, що відновлення його засобами експлуатаційних заходів стає неможливим, автомобіль підлягає капітальному ремонту. В умовах добре організованого авторемонтного виробництва з широкою спеціалізацією, механізацією і автоматизації технологічних процесів капітальний ремонт автомобілів є промисловим ремонтом. Таким чином, авторемонтне виробництво здійснює вторинне виробництво автомобілів, основане на принципі повної або часткової взаємозамінності та забезпечуючи при цьому економічно доцільну реалізацію довговічності машин. Високий ступінь надійності і безвідмовності відремонтованої техніки забезпечується застосуванням сучасних методів організаційних форм капітального ремонту машин, що базуються на принципах спеціалізації, автоматизації і механізації ремонтних робіт, що виконуються на підприємствах оснащених сучасним технологічним устаткуванням. Основна увага при капітальному ремонті заднього моста приділяється основним деталям, що найбільше часто виходять із ладу, однією з яких є маточина колеса. Рішення цієї задачі неможливо без застосування сучасних високопродуктивних засобів відновлення деталей.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleРозробка технології відновлення маточини заднього колеса автомобіля МАЗ-53371uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of technology for restoration of the rear wheel material of the car MAZ-53371uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні імені О. І. Сідашенка-
Appears in Collections:133 – “Галузеве машинобудування” (Бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_458_133ts-30b-01_Lazorenko.pdf
  Restricted Access
3.23 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.