Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/36310
Назва: | Розробка технології відновлення маточини заднього колеса автомобіля МАЗ-53371 |
Інші назви: | Development of technology for restoration of the rear wheel material of the car MAZ-53371 |
Автори: | Лазоренко, Роман Валентинович |
Науковий керівник : | Лисенко, С. В. |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні імені О. І. Сідашенка |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Лазоренко Р. В. Розробка технології відновлення маточини заднього колеса автомобіля МАЗ-53371: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 133 – Галузеве машинобудування; наук. кер. С. В. Лисенко. Харків: ДБТУ, 2023. 65 с. |
Короткий огляд (реферат): | В процесі експлуатації автомобілю надійність, закладена в ньому при конструюванні та виробництві, знижується внаслідок зношування, корозії, втомленості і старіння матеріалів та інших шкідливих процесів, що протікають в автомобілі. Шкідливі процеси викликають появу різних несправностей та дефектів, усунення яких стає необхідним для підтримання автомобілю в працездатному стані. Звідсіля виникає потреба в ремонті автомобіля. Коли внаслідок шкідливих процесів надійність автомобілю знижується настільки, що відновлення його засобами експлуатаційних заходів стає неможливим, автомобіль підлягає капітальному ремонту. В умовах добре організованого авторемонтного виробництва з широкою спеціалізацією, механізацією і автоматизації технологічних процесів капітальний ремонт автомобілів є промисловим ремонтом. Таким чином, авторемонтне виробництво здійснює вторинне виробництво автомобілів, основане на принципі повної або часткової взаємозамінності та забезпечуючи при цьому економічно доцільну реалізацію довговічності машин. Високий ступінь надійності і безвідмовності відремонтованої техніки забезпечується застосуванням сучасних методів організаційних форм капітального ремонту машин, що базуються на принципах спеціалізації, автоматизації і механізації ремонтних робіт, що виконуються на підприємствах оснащених сучасним технологічним устаткуванням. Основна увага при капітальному ремонті заднього моста приділяється основним деталям, що найбільше часто виходять із ладу, однією з яких є маточина колеса. Рішення цієї задачі неможливо без застосування сучасних високопродуктивних засобів відновлення деталей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/36310 |
Розташовується у зібраннях: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_B_458_133ts-30b-01_Lazorenko.pdf Restricted Access | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.