Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/36306
Назва: Формування рекламної діяльності підприємства
Автори: Сіліков, Є. О.
Науковий керівник : Олініченко, К. С.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Сіліков Є. О. Формування цілей рекламної діяльності підприємства. Стратегічний розвиток України: генерування, імплементація, реалізація: тези доповідей Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здоб. вищ. освіти і молодих вчених, 14 квітня 2023 р.; наук. кер. Олініченко К. С. Харків: ДБТУ, 2023. С. 174.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/36306
Розташовується у зібраннях:Стратегічний розвиток України: генерування, імплементація, реалізація

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stratehichnyi roxvytok Ukrainy heneruvannia, implementatsiia, raelizatsiia_2023-174.pdf574.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.