Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35144
Назва: Маркетингова стратегія СТОВ "Фрунзе" Марківського району Луганської області
Автори: Ткаченко, Є. О.
Науковий керівник : Ряснянська, А. М.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Ткаченко Є. О. Маркетингова стратегія СТОВ "Фрунзе" Марківського району Луганської області. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Ряснянська А. М. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 278.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35144
Розташовується у зібраннях:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_molod_i_sg_2019-278.pdf187.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.