Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34889
Назва: Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу
Автори: Савицька, Наталія Леонідівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О.
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі вsmart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри: колективна монографія. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 225-245
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34889
ISBN: 978-617-95283-1-6
Розташовується у зібраннях:Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KOL_kliyent_s_kym-dosvidom_23.pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.