Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-06-23T09:29:43Z-
dc.date.available2023-06-23T09:29:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі вsmart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри: колективна монографія. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 225-245uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-95283-1-6-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34889-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЛьвів: Видавець Кошовий Б.-П.О.uk_UA
dc.titleУправління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингуuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KOL_kliyent_s_kym-dosvidom_23.pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.