Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34888
Назва: Формування стратегії адаптивної цифрової поведінки суб’єктів господарювання
Автори: Чміль, Ганна Леонідівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О.
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Формування стратегії адаптивної цифрової поведінки суб’єктів господарювання. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі вsmart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри: колективна монографія. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 504-526
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34888
ISBN: 978-617-95283-1-6
Розташовується у зібраннях:Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chmil_Kol_Mon_2023.pdf644.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.