Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-06-23T09:25:57Z-
dc.date.available2023-06-23T09:25:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Формування стратегії адаптивної цифрової поведінки суб’єктів господарювання. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі вsmart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри: колективна монографія. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 504-526uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-95283-1-6-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34888-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЛьвів: Видавець Кошовий Б.-П.О.uk_UA
dc.titleФормування стратегії адаптивної цифрової поведінки суб’єктів господарюванняuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chmil_Kol_Mon_2023.pdf644.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.