Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/344
Название: Consolidation of the role of corporate structures innovative development
Посилення ролі інноваційного розвитку корпоративних структур
Авторы: Velychko, Kateryna
Borysova, Alina
Nosach, Larisa
Shapoval, Galyna
Ключевые слова: innovations;marketing;innovative activity;innovations marketing;corporate structure;інновації;маркетинг;інноваційна діяльність;маркетинг інновацій;корпоративна структура;инновации;маркетинг;инновационная деятельность;маркетинг инноваций;корпоративная структура
Дата публикации: 2018
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Velychko K., Borysova A., Nosach L., Shapoval G. Consolidation of the role of corporate structures innovative development. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2018. Вип. 2(28). С. 152-165.
Краткий осмотр (реферат): The authors consider modern tendencies of innovative activity development in corporate structures under conditions of competitive environment. The most common scenarios of the creation of companies’ innovative development structure taking into account the features of their innovative activity organization and substantiation of imperfection reasons are investigated. Use of the marketing component in the system of corporate structures’ innovative development as an important factor in meeting perspective needs of the consumer and the factor of market opportunities expansion for innovative development of corporate structures is emphasized. Recommendations on the development of innovations marketing in corporate structures that envisage market opportunities of innovative development consolidation are proposed. Expediency of the relationship between marketing research concerning the choice of new products during the interaction of all participants in the innovation process is discovered.
Розглянуто сучасні тенденції розвитку інноваційної діяльності в корпоративних структурах в умовах конкурентного середовища. Досліджено найбільш поширені сценарії створення структури інноваційного розвитку компаній з урахуванням особливостей організації їх інноваційної діяльності та обґрунтування причин недосконалості. Акцентовано увагу на застосуванні маркетингової складової в системі інноваційного розвитку корпоративних структур як важливому факторі задоволення перспективних потреб споживача та чинника розширення ринкових можливостей інноваційного розвитку корпоративних структур. Запропоновано рекомендації щодо розвитку маркетингу інновацій в корпоративних структурах, які передбачають посилення ринкових можливостей інноваційного розвитку. Розкрито доцільність взаємозв’язку маркетингового пошуку щодо вибору нових продуктів у ході взаємодії всіх учасників інноваційного процесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/344
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (28)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2018_2_15.pdf584.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.