Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34440
Title: Сучасні проблеми реалізації маркетингової концепції на підприємстві
Authors: Махіня, Є. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Красноусов, А. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Махіня Є. В. Сучасні проблеми реалізації маркетингової концепції на підприємстві. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Красноусов А. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 239.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34440
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_239.pdf132.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.