Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34435
Title: Mystery Shopping як ефективний метод контролю якості обслуговування
Authors: Кучер, Л. А.
metadata.dc.contributor.advisor: Афанасьєва, О. П.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Кучер Л. А. Mystery Shopping як ефективний метод контролю якості обслуговування. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Афанасьєва О. П. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 234.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34435
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_234.pdf162.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.