Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34274
Title: Маркетингові дослідження поведінки покупців інтернет-магазинів
Authors: Авраменко, В. Е.
metadata.dc.contributor.advisor: Прядко, О. М.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Авраменко В. Е. Маркетингові дослідження поведінки покупців інтернет-магазинів. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Прядко О. М. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 221.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34274
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_221.pdf132.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.