Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3413
Назва: Застосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспорті
Інші назви: Application of marketing strategies of positioning on a railway transport.
Применение маркетинговых стратегий позиционирования на железнодорожном транспорте.
Автори: Зоріна, О.І.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Зоріна О.І. Застосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспорті.2013. № 7. С.21
Серія/номер: Економічні науки;№ 7
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто важливість позиціонування продукції підприємства на ринку за умов конкуренції. Сформульовано позицію щодо залізничних туристичних подорожей на ринку туристичних послуг.
Importance of enterprise products positioning at the market in the conditions of competition is considered. Position of railway tourist trips at the market of tourist services is formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3413
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 7.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zorina.pdf253.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.