Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, О.І.-
dc.date.accessioned2022-07-18T07:52:19Z-
dc.date.available2022-07-18T07:52:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗоріна О.І. Застосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспорті.2013. № 7. С.21uk_UA
dc.identifier.otherУДК 656.025.2-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3413-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто важливість позиціонування продукції підприємства на ринку за умов конкуренції. Сформульовано позицію щодо залізничних туристичних подорожей на ринку туристичних послуг.uk_UA
dc.description.abstractImportance of enterprise products positioning at the market in the conditions of competition is considered. Position of railway tourist trips at the market of tourist services is formulated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 7-
dc.titleЗастосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспортіuk_UA
dc.title.alternativeApplication of marketing strategies of positioning on a railway transport.uk_UA
dc.title.alternativeПрименение маркетинговых стратегий позиционирования на железнодорожном транспорте.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 7.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorina.pdf253.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.