Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3413
Title: Застосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспорті
Other Titles: Application of marketing strategies of positioning on a railway transport.
Применение маркетинговых стратегий позиционирования на железнодорожном транспорте.
Authors: Зоріна, О.І.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Citation: Зоріна О.І. Застосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспорті.2013. № 7. С.21
Series/Report no.: Економічні науки;№ 7
Abstract: В роботі розглянуто важливість позиціонування продукції підприємства на ринку за умов конкуренції. Сформульовано позицію щодо залізничних туристичних подорожей на ринку туристичних послуг.
Importance of enterprise products positioning at the market in the conditions of competition is considered. Position of railway tourist trips at the market of tourist services is formulated.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3413
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 7.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorina.pdf253.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.