Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33908
Назва: Маркетингова політика розподілу
Автори: Олініченко, Катерина Сергіївна
Прядко, Ольга Миколаївна
Чміль, Ганна Леонідівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Маркетингова політика розподілу: практикум здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / ДБТУ; уклад.: К.С. Олініченко, О. М. Прядко, Г.Л. Чміль. Харків, 2023. 123 с.
Короткий огляд (реферат): Практикум підготовлено відповідно освітньо-професійної програми «Маркетинг» рівень освіти бакалавр Державного біотехнологічного Університету», пропонує практичні задачі, тематичні тести та комплексні практичні завдання з маркетингової політики розподілу для здобувачів вищої освіти. Видання призначене здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33908
Розташовується у зібраннях:Практикуми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pr_MPR_2023.pdf1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.