Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33908
Название: Маркетингова політика розподілу
Авторы: Олініченко, Катерина Сергіївна
Прядко, Ольга Миколаївна
Чміль, Ганна Леонідівна
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Маркетингова політика розподілу: практикум здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / ДБТУ; уклад.: К.С. Олініченко, О. М. Прядко, Г.Л. Чміль. Харків, 2023. 123 с.
Краткий осмотр (реферат): Практикум підготовлено відповідно освітньо-професійної програми «Маркетинг» рівень освіти бакалавр Державного біотехнологічного Університету», пропонує практичні задачі, тематичні тести та комплексні практичні завдання з маркетингової політики розподілу для здобувачів вищої освіти. Видання призначене здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33908
Располагается в коллекциях:Практикуми

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pr_MPR_2023.pdf1.82 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.