Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33823
Название: | Досвід викладання історії України іноземним студентам |
Другие названия: | The experience of teaching Ukrainian history to international students |
Авторы: | Гончарова, Ольга Сергіївна Брагін, Юрій Анатолійович Брагіна, Тетяна Михайлівна |
Ключевые слова: | адаптація;історія України;мовленнєві компетенції;оволодіння письмовою мовою;adaptation;history of Ukraine;speech competencies;mastering the written language |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Харків |
Библиографическое описание: | Гончарова О. С., Брагін Ю. А., Брагіна Т. М. Досвід викладання історії України іноземним студентам. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2023», 6 квітня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 57-64. |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена аналізу методичних аспектів викладання
історії України іноземним студентам на етапі їх підготовки до вступу в
заклади вищої освіти. Обгрунтовано етапи роботи з навчальними текстами.
Доведено, що ретельний підбір завдань для передтекстових і післятекстових
вправ з історії та їх сумлінне виконання іноземними здобувачами освіти
допоможе оволодіти технікою мовлення та досить швидко адаптуватись до
освітнього середовища університету. Визначені ефективні засоби розвитку
мовлення студентів та стимулювання практичного використання набутих під
час вивчення теми знань. Проаналізовано особливості оволодіння іноземними
здобувачами навичками письмового мовлення. Встановлено ефективність
музейних екскурсій, відвідування мистецьких виставок. Сформульовано
необхідність формування бережливого ставлення до культурно-історичної
спадщини будь-якої країни, толерантного ставлення до людей. The article is devoted to the analysis of the methodological aspects of teaching the history of Ukraine to foreign students at the stage of their preparation for the admission to higher educational institutions. The stages of working with educational texts were grounded. It was proven that careful selection of tasks for pre-text and post-text exercises on history and their conscientious fulfillment by students will help to master the technique of speech and quickly adapt to the educational environment of the university. The effective means of developing students' speech and stimulating the practical use of knowledge, acquired while studying, are determined. Peculiarities of mastering the written communication skills by foreign applicants are analyzed. The effectiveness of museum tours and visits to art exhibitions were posited. The necessity of forming a careful attitude towards the cultural and historical heritage of any country, a tolerant attitude towards people were formulated. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33823 |
Располагается в коллекциях: | STUDIA SLOBOZHANICA |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Slobozhanskyy_humanitariyi_2023_57-64.pdf | 157.16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.