Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончарова, Ольга Сергіївна-
dc.contributor.authorБрагін, Юрій Анатолійович-
dc.contributor.authorБрагіна, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-06-05T18:06:06Z-
dc.date.available2023-06-05T18:06:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГончарова О. С., Брагін Ю. А., Брагіна Т. М. Досвід викладання історії України іноземним студентам. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2023», 6 квітня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 57-64.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33823-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу методичних аспектів викладання історії України іноземним студентам на етапі їх підготовки до вступу в заклади вищої освіти. Обгрунтовано етапи роботи з навчальними текстами. Доведено, що ретельний підбір завдань для передтекстових і післятекстових вправ з історії та їх сумлінне виконання іноземними здобувачами освіти допоможе оволодіти технікою мовлення та досить швидко адаптуватись до освітнього середовища університету. Визначені ефективні засоби розвитку мовлення студентів та стимулювання практичного використання набутих під час вивчення теми знань. Проаналізовано особливості оволодіння іноземними здобувачами навичками письмового мовлення. Встановлено ефективність музейних екскурсій, відвідування мистецьких виставок. Сформульовано необхідність формування бережливого ставлення до культурно-історичної спадщини будь-якої країни, толерантного ставлення до людей.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of the methodological aspects of teaching the history of Ukraine to foreign students at the stage of their preparation for the admission to higher educational institutions. The stages of working with educational texts were grounded. It was proven that careful selection of tasks for pre-text and post-text exercises on history and their conscientious fulfillment by students will help to master the technique of speech and quickly adapt to the educational environment of the university. The effective means of developing students' speech and stimulating the practical use of knowledge, acquired while studying, are determined. Peculiarities of mastering the written communication skills by foreign applicants are analyzed. The effectiveness of museum tours and visits to art exhibitions were posited. The necessity of forming a careful attitude towards the cultural and historical heritage of any country, a tolerant attitude towards people were formulated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectісторія Україниuk_UA
dc.subjectмовленнєві компетенціїuk_UA
dc.subjectоволодіння письмовою мовоюuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjecthistory of Ukraineuk_UA
dc.subjectspeech competenciesuk_UA
dc.subjectmastering the written languageuk_UA
dc.titleДосвід викладання історії України іноземним студентамuk_UA
dc.title.alternativeThe experience of teaching Ukrainian history to international studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:STUDIA SLOBOZHANICA

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobozhanskyy_humanitariyi_2023_57-64.pdf157.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.