Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33818
Назва: Соціальна відповідальність українського агробізнесу в умовах війни
Інші назви: Social responsibility of ukrainian agribusiness in times of war
Автори: Антощенкова, Віталіна Володимирівна
Дейнега, Максим Володимирович
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність;соціальна відповідальність бізнесу;економічна відповідальність;юридична відповідальність;етична відповідальність;філантропічна відповідальність;corporate social responsibility;social responsibility of business;economic responsibility;legal responsibility;ethical responsibility;philanthropic responsibility
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Антощенкова В. В., Дейнега М. В. Соціальна відповідальність українського агробізнесу в умовах війни. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2023», 6 квітня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 12-19.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено передумови соціальної відповідальності українського агробізнесу в умовах війни. Встановлено, що корпоративна соціальна відповідальність – це саморегульована бізнес-модель, яка допомагає компанії бути соціально відповідальною перед собою, своїми зацікавленими сторонами та громадськістю в умовах різних викликів. Під соціальною відповідальністю бізнесу ми розуміємо взаємозв'язок влади, суспільства та бізнесу, де метою компанії є не лише підвищення прибутку, а також соціальні, громадянські та моральні зобов'язання, спрямовані на зростання загального добробуту. Доведено, що корпоративна соціальна відповідальність: зменшує бізнес-витрати та ризики; надає брендам конкурентну перевагу; покращує легітимність і репутацію компанії; вирізняє бренди серед конкурентів; покращує залучення співробітників і клієнтів; призводить до вищої норми прибутку; підвищує оцінку (капіталізація активів) бізнесу.
The article examines the prerequisites of social responsibility of Ukrainian agribusiness in wartime conditions. It has been established that corporate social responsibility is a self-regulated business model that helps a company to be socially responsible to itself, its stakeholders and the public. Under the social responsibility of business, we understand the relationship between government, society and business, where the company's goal is not only to increase profits, but also social, civic and moral obligations aimed at the growth of general well-being. It has been proven that corporate social responsibility: reduces business costs and risks; gives brands a competitive advantage; improves the legitimacy and reputation of the company; differentiates brands from competitors; improves employee and customer engagement; leads to a higher rate of return; increases the valuation (asset capitalization) of the business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33818
Розташовується у зібраннях:STUDIA SLOBOZHANICA

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slobozhanskyy_humanitariyi_2023_12-19.pdf157.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.