Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33818
Title: Соціальна відповідальність українського агробізнесу в умовах війни
Other Titles: Social responsibility of ukrainian agribusiness in times of war
Authors: Антощенкова, Віталіна Володимирівна
Дейнега, Максим Володимирович
Keywords: корпоративна соціальна відповідальність;соціальна відповідальність бізнесу;економічна відповідальність;юридична відповідальність;етична відповідальність;філантропічна відповідальність;corporate social responsibility;social responsibility of business;economic responsibility;legal responsibility;ethical responsibility;philanthropic responsibility
Issue Date: 2023
Publisher: Харків
Citation: Антощенкова В. В., Дейнега М. В. Соціальна відповідальність українського агробізнесу в умовах війни. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2023», 6 квітня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 12-19.
Abstract: У статті досліджено передумови соціальної відповідальності українського агробізнесу в умовах війни. Встановлено, що корпоративна соціальна відповідальність – це саморегульована бізнес-модель, яка допомагає компанії бути соціально відповідальною перед собою, своїми зацікавленими сторонами та громадськістю в умовах різних викликів. Під соціальною відповідальністю бізнесу ми розуміємо взаємозв'язок влади, суспільства та бізнесу, де метою компанії є не лише підвищення прибутку, а також соціальні, громадянські та моральні зобов'язання, спрямовані на зростання загального добробуту. Доведено, що корпоративна соціальна відповідальність: зменшує бізнес-витрати та ризики; надає брендам конкурентну перевагу; покращує легітимність і репутацію компанії; вирізняє бренди серед конкурентів; покращує залучення співробітників і клієнтів; призводить до вищої норми прибутку; підвищує оцінку (капіталізація активів) бізнесу.
The article examines the prerequisites of social responsibility of Ukrainian agribusiness in wartime conditions. It has been established that corporate social responsibility is a self-regulated business model that helps a company to be socially responsible to itself, its stakeholders and the public. Under the social responsibility of business, we understand the relationship between government, society and business, where the company's goal is not only to increase profits, but also social, civic and moral obligations aimed at the growth of general well-being. It has been proven that corporate social responsibility: reduces business costs and risks; gives brands a competitive advantage; improves the legitimacy and reputation of the company; differentiates brands from competitors; improves employee and customer engagement; leads to a higher rate of return; increases the valuation (asset capitalization) of the business.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33818
Appears in Collections:STUDIA SLOBOZHANICA

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobozhanskyy_humanitariyi_2023_12-19.pdf157.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.