Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33817
Назва: Challenging project work in the english for specific purposes course in distance learning mode
Інші назви: Проектна робота в курсі англійської мови за умов дистанційного навчання
Автори: Anastasieva, Oksana Anatoliyivna
Yemelyanova, Yevgeniya Stepanivna
Ключові слова: English for specific purposes (ESP);distance learning;authentic materials;project work;motivation;individual work;англійська мова за професійним спрямуванням;дистанційне навчання;автентичні матеріали;проектна робота;мотивація;індивідуальна робота
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Anastasieva O. A., Yemelyanova Y. S. Challenging project work in the english for specific purposes course in distance learning mode. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2023», 6 квітня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 3-12.
Короткий огляд (реферат): The paper considers the project work as a form individual activity of a student in the course of English for specific purposes (ESP) in the distance learning mode. The expediency of the implementation of such a task into ESP program of students with different levels of English proficiency, including in groups elementary and intermediate level of English (A2-B1), has been considered. It has been shown that this type of work encourages the acquisition of knowledge, the search for certain information to solve practical problems, and, thus, activates cognitive activity. It has been stressed that accomplishing a project is based on planning, forecasting, decision making, development, research, work with authentic materials, i.e. those aspects of the activity that the future specialist needs, and also teaches to acquire knowledge independently through individual work and during distance learning.
У статті розглядається проектна робота як форма індивідуальної діяльності студента з курсу англійської мови за професійним спрямуванням в режимі дистанційного навчання. Розглянуто доцільність впровадження такого завдання в програму для студентів з різним рівнем володіння англійською мовою, у тому числі в групах початкового та середнього рівня англійської мови (А2-В1). Показано, що такий вид роботи спонукає до засвоєння знань, пошуку певної інформації для вирішення практичних завдань, а отже, активізує пізнавальну діяльність. Підкреслено, що виконання проекту базується на плануванні, прогнозуванні, прийнятті рішень, розробці, дослідженні, роботі з автентичними матеріалами, тобто тими аспектами діяльності, які потрібні майбутньому фахівцю, а також навчає самостійно здобувати знання через індивідуальну роботу та під час дистанційного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33817
Розташовується у зібраннях:1. STUDIA SLOBOZHANICA.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slobozhanskyy_humanitariyi_2023_3-12.pdf168.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.