Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33414
Назва: Формування взаємозв'язків маркетингу та логістики в підприємницькій діяльності
Автори: Бутенко, Артем Володимирович
Рибалка, Неля Олександрівна
Науковий керівник : Ларіна, Тетяна Федорівна
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Бутенко А. В., Рибалка Н. О. Формування взаємозв'язків маркетингу та логістики в підприємницькій діяльності. Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції "Теорія і практика сучасної науки очима молоді", 26 березня 2020 р.; наук. кер. Ларіна Т. Ф. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 132-133.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33414
Розташовується у зібраннях:Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoriia_i_praktyka_suchasnoi_nauky_ochyma_molodi_2020_72.pdf566.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.