Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32987
Название: Принципи цифрового маркетингу у B2B-сегменті та його вплив на бізнес
Авторы: Титар, А. В.
Научный руководитель: Заїка, С. О.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Титар А. В. Принципи цифрового маркетингу у B2B-сегменті та його вплив на бізнес. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року); наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ, 2023. С. 543-545
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32987
Располагается в коллекциях:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-544-546.pdf206.07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.