Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЗаїка, С. О.-
dc.contributor.authorТитар, А. В.-
dc.date.accessioned2023-05-24T14:08:22Z-
dc.date.available2023-05-24T14:08:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТитар А. В. Принципи цифрового маркетингу у B2B-сегменті та його вплив на бізнес. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року); наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ, 2023. С. 543-545uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32987-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleПринципи цифрового маркетингу у B2B-сегменті та його вплив на бізнесuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-544-546.pdf206.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.