Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/32987
Назва: Принципи цифрового маркетингу у B2B-сегменті та його вплив на бізнес
Автори: Титар, А. В.
Науковий керівник : Заїка, С. О.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Титар А. В. Принципи цифрового маркетингу у B2B-сегменті та його вплив на бізнес. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року); наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ, 2023. С. 543-545
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32987
Розташовується у зібраннях:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-544-546.pdf206.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.