Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32987
Title: Принципи цифрового маркетингу у B2B-сегменті та його вплив на бізнес
Authors: Титар, А. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Заїка, С. О.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Титар А. В. Принципи цифрового маркетингу у B2B-сегменті та його вплив на бізнес. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року); наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ, 2023. С. 543-545
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32987
Appears in Collections:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-544-546.pdf206.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.