Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32763
Назва: Політична реклама як елемент передвиборчої кампанії
Автори: Новіков, Я. І.
Науковий керівник : Моісеєва, Н. І.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Новіков Я. І. Політична реклама як елемент передвиборчої кампанії. Збірник студентських наукових праць кафедри ЮНЕСКО "Філософія людського спілкування" та соціально-гуманітарних дисциплін. Вип. 2.; наук. кер. Моісеєва Н. І. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 51-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32763
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць кафедри ЮНЕСКО "Філософія людського спілкування" та соціально-гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk_student_naukovykh_prats_kafedry_YuNESKO_Vyp_2_2020_20.pdf331.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.