Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32486
Назва: Аналіз якості надання послуг у торговельних мережах Харкова
Автори: Віннікова, В. О.
Головко, Т. М.
Богомолов, О. В.
Дата публікації: 22-тра-2014
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Віннікова В. О., Головко Т. М., Богомолов О. В. Аналіз якості надання послуг у торговельних мережах Харкова. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 1. С. 208-209
Серія/номер: Інновації в науковому і практичному товарознавстві;Секція 4
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32486
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_1-208-209.pdf172.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.