Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32486
Title: Аналіз якості надання послуг у торговельних мережах Харкова
Authors: Віннікова, В. О.
Головко, Т. М.
Богомолов, О. В.
Issue Date: 22-May-2014
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Віннікова В. О., Головко Т. М., Богомолов О. В. Аналіз якості надання послуг у торговельних мережах Харкова. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 1. С. 208-209
Series/Report no.: Інновації в науковому і практичному товарознавстві;Секція 4
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32486
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_1-208-209.pdf172.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.