Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32393
Название: | Підвищення ефективності перевезення дорожньо-будівельних вантажів |
Авторы: | Філіпов, Лев Ігоревич |
Научный руководитель: | Горяїнов, О. М. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключевые слова: | дорожньо-будівельні вантажі;маршрутизація;рухомий склад;перевезення;ефект;ефективність;витрати |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Харків: ДБТУ |
Библиографическое описание: | Філіпов Л. І. Підвищення ефективності перевезення дорожньо-будівельних вантажів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. О. М. Горяїнов; Харків, 2022. 72 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Кваліфікаційна робота магістра складається з чотирьох розділів. Метою кваліфікаційної роботи є зниження витрат при вивозі вантажів з АБЗ за рахунок підвищення ефективності використання рухомого складу. Об'єктом дослідження виступає процес доставки дорожньо-будівельних вантажів з асфальто-бетонного заводу (АБЗ) Предмет дослідження є вплив раціональної технології доставки дорожньо-будівельних вантажів на витрати. В першому розділі було проведено огляд сучасного стану питання підвищення ефективності використання рухомого складу при перевезенні. Визначено мету та поствалено завдання дослідження. У результаті проведення дослідження було встановлено, що однією з головних проблем є затримка доставки будівельних вантажів, яка призводить до неможливості використання доставленого вантажу, а відповідно до зриву графіків роботи будівельних бригад та значних економічних втрат. Другий розділ направлений на проведення теоретичних досліджень підвищення ефективності використання рухомого складу при перевезенні дорожньо-будівельних. В результаті досліджень в якості моделі запропоновано модель «сірої скрині», для якої вхідними параметрами є обсяг перевезень дорожньо-будівельних вантажів, кількість пунктів завозу та номінальна вантажність автомобіля, які значно впливають на процес доставки вантажів, в якості вихідного параметру обрано витрати на доставку вантажів, що найбільш повно характеризують вплив технології на ефективність доставки вантажів. В третьому розділі було сплановано та проведено експериментальні дослідження по підвищення ефективності використання рухомого складу при перевезенні. На основі розробленого плану експерименту були розраховані техніко-експлуатаційні та техніко-економічні показники для всіх розроблених маршрутів. Розділ четвертий направлено на аналіз результатів досліджень. Економічний ефект було визначено, як різницю між витратами на доставку вантажу за існуючою схемою доставки вантажу та за схемою, що розроблена за запропонованою методикою. В результаті розрахунків було визначено, що економічний ефект дорівнює 23145,48 грн/рік, а ефективність запропонованих заходів 20,2 %. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32393 |
Располагается в коллекциях: | 275 – " Транспортні технології" (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2022_M_414_275-21m-01_F_l_pov.pdf Restricted Access | 7.07 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.