Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГоряїнов, О. М.-
dc.contributor.authorФіліпов, Лев Ігоревич-
dc.date.accessioned2023-05-17T12:41:50Z-
dc.date.available2023-05-17T12:41:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФіліпов Л. І. Підвищення ефективності перевезення дорожньо-будівельних вантажів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. О. М. Горяїнов; Харків, 2022. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32393-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з чотирьох розділів. Метою кваліфікаційної роботи є зниження витрат при вивозі вантажів з АБЗ за рахунок підвищення ефективності використання рухомого складу. Об'єктом дослідження виступає процес доставки дорожньо-будівельних вантажів з асфальто-бетонного заводу (АБЗ) Предмет дослідження є вплив раціональної технології доставки дорожньо-будівельних вантажів на витрати. В першому розділі було проведено огляд сучасного стану питання підвищення ефективності використання рухомого складу при перевезенні. Визначено мету та поствалено завдання дослідження. У результаті проведення дослідження було встановлено, що однією з головних проблем є затримка доставки будівельних вантажів, яка призводить до неможливості використання доставленого вантажу, а відповідно до зриву графіків роботи будівельних бригад та значних економічних втрат. Другий розділ направлений на проведення теоретичних досліджень підвищення ефективності використання рухомого складу при перевезенні дорожньо-будівельних. В результаті досліджень в якості моделі запропоновано модель «сірої скрині», для якої вхідними параметрами є обсяг перевезень дорожньо-будівельних вантажів, кількість пунктів завозу та номінальна вантажність автомобіля, які значно впливають на процес доставки вантажів, в якості вихідного параметру обрано витрати на доставку вантажів, що найбільш повно характеризують вплив технології на ефективність доставки вантажів. В третьому розділі було сплановано та проведено експериментальні дослідження по підвищення ефективності використання рухомого складу при перевезенні. На основі розробленого плану експерименту були розраховані техніко-експлуатаційні та техніко-економічні показники для всіх розроблених маршрутів. Розділ четвертий направлено на аналіз результатів досліджень. Економічний ефект було визначено, як різницю між витратами на доставку вантажу за існуючою схемою доставки вантажу та за схемою, що розроблена за запропонованою методикою. В результаті розрахунків було визначено, що економічний ефект дорівнює 23145,48 грн/рік, а ефективність запропонованих заходів 20,2 %.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectдорожньо-будівельні вантажіuk_UA
dc.subjectмаршрутизаціяuk_UA
dc.subjectрухомий складuk_UA
dc.subjectперевезенняuk_UA
dc.subjectефектuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності перевезення дорожньо-будівельних вантажівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики-
Appears in Collections:275 – " Транспортні технології" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_M_414_275-21m-01_F_l_pov.pdf
  Restricted Access
7.07 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.