Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3205
Назва: Щодо проблеми відповідності реального проходження технічного обслуговування та ремонту до нормативного забезпечення надання послуги в автосервісі
Інші назви: Относительно проблемы соответствия реального прохождения технического обслуживания и ремонта до нормативного обеспечения предоставления услуги в автосервисе
Concerning the issue of matching the actual passing of technical maintenance and repair to the normative provision of service provision in the car service center
Автори: Рижова, В. Ю.
Ключові слова: нормативне забезпечення;моделювання;якість;послуга;виробничий процес;технологічний процес;технічне обслуговування;автомобіль;ремонт;очікування;нормативное обеспечение;моделирование;качество;услуга;производственный процесс;технологический процесс;техническое обслуживание;автомобиль;ремонт;ожидания;regulatory support;normative provision;modeling;production process;maintenance process;car repair;quality;service;customer expectations
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Рижова В. Ю. Щодо проблеми відповідності реального проходження технічного обслуговування та ремонту до нормативного забезпечення надання послуги в автосервісі. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2019. № 16. С. 48-60.
Серія/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 16
Короткий огляд (реферат): Наведено результати теоретичного узагальнюючого розгляду проблеми відповідності нормативного забезпечення та знакових моделей виробничого процесу надання послуг технічного обслуговування і ремонту на підприємствах автомобільного транспорту протіканню відповідного реального виробничого процесу, що визначає придатність таких моделей та нормативного забезпечення до застосування в умовах виробництва послуг і, водночас, ефективність протікання реальних виробничих процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Розвиток методологічних засад забезпечення відповідності даних попереднього моделювання та нормативного забезпечення виробничих процесів і їх реального протікання є підґрунтям для ефективності діяльності підприємств автосервісу та якості надаваних ними послуг. Встановлено цілі та визначено основні заходи щодо розвитку методичного забезпечення нормативної діяльності з метою покращити відповідність нормативних та реальних значень параметрів виробничих процесів на підприємствах автосервісу, в тому числі систематизація вимог до нормативного забезпечення та розробка системи показників оцінки якості надаваних послуг автосервісу з точки зору задоволення споживача. Для вирішення поставленої проблеми пропонується застосування комплексного підходу, в тому числі врахування при формуванні нормативного забезпечення виробничих процесів автосервісу реального стану відповідних підприємств, для чого запропоновано переглянути систему завдань нормативного забезпечення технічного обслуговування і ремонту автомобілів.
Приведены результаты теоретического обобщающего рассмотрения проблемы соответствия нормативного обеспечения и знаковых моделей производственного процесса предоставления услуг технического обслуживания и ремонта на предприятиях автомобильного транспорта протеканию соответствующего реального производственного процесса, что определяет пригодность таких моделей и нормативного обеспечения к применению в условиях производства услуг и одновременно эффективность протекания реальных производственных процессов технического обслуживания и ремонта автомобилей. Развитие методологических основ обеспечения соответствия данных предварительного моделирования и нормативного обеспечения производственных процессов и их реального протекания является основой для обеспечения эффективности деятельности предприятий автосервиса и качества предоставляемых ими услуг. Установлены цели и определены основные мероприятия по развитию методического обеспечения нормативной деятельности с целью улучшить соответствие нормативных и реальных значений параметров производственных процессов на предприятиях автосервиса, в том числе: систематизация требований к нормативному обеспечения и разработка системы показателей оценки качества предоставляемых услуг автосервиса с точки зрения удовлетворенности потребителя. Для решения поставленной проблемы предлагается применение комплексного подхода, в том числе учет при формировании нормативного обеспечения производственных процессов автосервиса реального состояния соответствующих предприятий, для чего предложено пересмотреть систему задач нормативного обеспечения технического обслуживания и ремонта автомобилей.
The need to ensure compliance with the actual production process of car maintenance and repair at a car service enterprise and the regulatory requirements of the state and vehicle manufacturers to its organization and flow is a complex scientific and practical task, one more step to solve which has been carried out in this work. The article presents the results of a theoretical summary consideration of the problem of compliance of regulatory support and sign models of the production process of providing maintenance and repair services at road transport enterprises to the flow of the corresponding real production process, which determines the suitability of such models and regulatory support for use in the production of services and at the same time the flow efficiency real production processes Car service and repair. The development of methodological foundations to ensure compliance of preliminary modeling data and regulatory support of production processes and their actual flow is the basis for ensuring the efficiency of auto service enterprises and the quality of the services they provide. We have set goals and identified key measures for the development of methodological support for regulatory activities in order to improve the compliance of regulatory and real values of production process parameters at car service enterprises, including: systematization of requirements for regulatory support and development of a system of indicators for assessing the quality of service provided by auto service in terms of satisfaction consumer. To solve the posed problem, the article proposes the use of an integrated approach, including: taking into account the formation of the regulatory support of the production processes of the car service real state of the respective enterprises, for which it was proposed to revise the system of tasks for the regulatory support of vehicle maintenance and repair. It was proposed to introduce a new element into the components of conformity - technological compliance, the essence of which is that when creating standards and designing production and technological processes, correction factors will be used to bring the initial parameters of the model to the state of technological equipment and the level of education and staff qualifications. the results of the work make it possible to better assess the efficiency of the auto service enterprise and more accurately set the standards for resource consumption when performing maintenance and repair of automobiles on real large auto service enterprises - auto dealership service centers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3205
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf686.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.