Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31856
Title: Маркетингові організації виробників сільськогосподарської продукції в Україні
Authors: Калінчик, М. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Калінчик М. В. Маркетингові організації виробників сільськогосподарської продукції в Україні. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; 2014. С. 11-16
Abstract: В статті розглянуто питання знаходження для сільськогосподарських підприємств, які не в змозі самостійно сформувати гуртові партії свіжої сільськогосподарської продукції різного асортименту, нових шляхів об’єднання для розв’язання даних проблем.
The article deals with the question of the agricultural enterprises that are not able to form a party wholesalers of fresh agricultural produce different range, combining new ways to solve these problems.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31856
Appears in Collections:Вип. 149: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_149_14_4.pdf285.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.