Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалінчик, М. В.-
dc.date.accessioned2023-05-10T12:19:02Z-
dc.date.available2023-05-10T12:19:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКалінчик М. В. Маркетингові організації виробників сільськогосподарської продукції в Україні. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; 2014. С. 11-16uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31856-
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання знаходження для сільськогосподарських підприємств, які не в змозі самостійно сформувати гуртові партії свіжої сільськогосподарської продукції різного асортименту, нових шляхів об’єднання для розв’язання даних проблем.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the question of the agricultural enterprises that are not able to form a party wholesalers of fresh agricultural produce different range, combining new ways to solve these problems.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингові організації виробників сільськогосподарської продукції в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вип. 149: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_149_14_4.pdf285.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.