Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31707
Назва: Уведення доповнень до маркування губних помад, як необхідність підвищення поінформованості споживачів
Автори: Головко, М. П.
Акмен, В. О.
Юрченко, М. А.
Дата публікації: 22-тра-2014
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Головко М. П., Акмен В. О., Юрченко М. А. Уведення доповнень до маркування губних помад, як необхідність підвищення поінформованості споживачів. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 1. С. 172-173
Серія/номер: Формування і контроль якості товарів, митні експертизи товарів;Секція 3
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31707
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_1-172-173.pdf216.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.