Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3167
Назва: | Силова взаємодія коліс автомобіля з повноопорним стендом з біговими барабанами |
Інші назви: | Силовое взаимодействие колес автомобиля с полноопорным стендом с беговыми барабанами Power interaction carroll care full steering with boiler drum |
Автори: | Мармут, І. А. Рабинович, Є. Х. Волкова, Т. В. |
Ключові слова: | інерційний стенд з біговими барабанами;повнопривідний автомобіль;силова взаємодія автомобіля зі стендом;коефіцієнт використання навантаження |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Мармут І. А., Рабінович Е. Х., Волкова Т. В. Силова взаємодія коліс автомобіля з повноопорним стендом з біговими барабанами. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2019. № 17. С. 14-24. |
Серія/номер: | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 17 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто питання моделювання умов для отримання діагностичної інформації щодо складних об'єктів. Як приклад розглянута перевірка тягових якостей повнопривідних легкових автомобілів на інерційному стенді з біговими барабанами. Розроблена силова модель системи взаємодії автомобіля зі стендом з урахуванням конструктивних особливостей стенда і особливостей конструкції трансмісії автомобіля. Силова модель розглянутої системи містить в собі рівняння рівноваги кузова і двох мостів і рівняння руху барабанів і коліс автомобіля, що перевіряється. За результатами аналізу діючих сил у системі «автомобіль-стенд» визначено коефіцієнт використання навантаження q при тягових випробуваннях автомобіля 4х4. Аналізуючи сучасні тенденції розвитку автомобілебудування, можна помітити, що з кожним роком збільшується кількість повнопривідних автомобілів. Серед них зустрічаються повноцінні всешляховики, універсальні «паркетники» (SUV), і навіть великі представницькі седани. Конструкції помітно відрізняються. Однак настільки несхожі машини ріднить загальна тенденція – трансмісії стають усе складніше. Витонченим механічним пристроям допомагає сучасна електроніка. З метою підвищення точності діагностування повнопривідних автомобілів на стенді необхідно: - застосування модульного повноопорного інерційного стенда з біговими барабанами, а також комп’ютеризованого діагностичного комплексу з наступною обробкою отриманих у процесі діагностування даних на ЕОМ із застосуванням системного методу та спеціального програмного забезпечення; - відтворення реальних режимів діагностування, для чого треба враховувати особливості силової взаємодії автомобіля зі стендом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3167 |
Розташовується у зібраннях: | № 17 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 885.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.