Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31675
Назва: Стратегія лояльності споживачів у торговельних мережах: автореф. дис. на здобуття … канд. екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
Інші назви: Стратегия лояльности потребителей в торговых сетях
Develop customer loyalty strategies enterprise network trade
Автори: Карел, Ольга Павлівна
Науковий керівник : Ушакова, Наталія Григорівна
Місце роботи: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Ключові слова: мережна організація;ритейл;торговельні мережі;стратегія;лояльність споживачів;сетевая организация;ритейл;торговые сети;стратегия лояльности потребителей;network organization;retail;trade network;customer loyalty strategy
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Карел О. П. Стратегія лояльності споживачів у торговельних мережах: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності); наук. кер. Н. Г. Ушакова; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків, 2010. 18 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації визначено теоретичні положення та розроблено науково-методичний інструментарій щодо стратегії лояльності покупців у контексті забезпечення довгострокових відносин між споживачем і підприємством торговельної мережі. Досліджено сутнісні характеристики мережної організації економічної діяльності; виділені особливості мережної організації торгівлі. Проведено класифікацію форм та форматів віт-чизняних торговельних мереж; а також обґрунтовано необхідність стратегічного управління відносинами «споживач-підприємство» у торговельних мережах. Виділено критеріальні ознаки та визначено сучасні особливості торгових форматів у продовольчому секторі; визначено су- часні тенденції розвитку роздрібних торговельних мереж в Україні. Обґрунтовано структурно-логічну схему процесу формування стратегії лояльності споживачів роздрібних продуктових мережних операторів; розроблено методичний інструментарій вимірювання лояльності спожи-вачів роздрібних торговельних мереж
В диссертации определены теоретические положения и разработан научно - методиче-ский инструментарий разработки стратегии лояльности покупателей в контексте обеспечения долгосрочных отношений между потребителями и предприятиями торговых сетей. В первом разделе «Теоретические основы формирования стратегии отношений между по-требителями и предприятиями торговых сетей» обоснованны сущностные характеристики сете-вой организации экономической деятельности; исследованы основные черты и выделены пре-имущества сетевой организации торговли; проведена классификация форм и форматов отече-ственных торговых сетей; обоснована необходимость стратегического управления отношениями «потребитель-предприятие»; исследована двойственная природа лояльности потребителей. Во втором разделе "Оценка тенденций развития розничных продовольственных сетей" выявлены основные тенденции и проблемы развития розничных торговых сетей в Украине, вы-делены основные этапы их становления; проведена оценка степени удовлетворенности потребителей различными аспектами работы розничных продуктовых операторов. В третьем разделе "Обоснование стратегии формирования лояльности потребителей розничных продовольственных сетей" предложено структурно-логическую схему процесса формирования лояльности потребителей на основе разработки стратегии лояльности, обоснован методический подход к измерению лояльности потребителей, разработаны методические реко-мендации по проверке корректности модели реализации ожиданий
Essential characteristics of research network of economic activity marked especially network of trade. Classification of forms and formats of domestic trade networks, as well as the necessity of stra-tegic relationship management "consumer-enterprise" in trade networks. Marked criterial features and identify the features of modern retail formats in the food sector, identified current trends of retail net-works in Ukraine. Structural-logical scheme of the strategy process customer loyalty grocery retail network operators; out a practical tool measuring customer loyalty retail networks
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31675
Розташовується у зібраннях:08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karel_08.00.04.pdf419.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.