Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorУшакова, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorКарел, Ольга Павлівна-
dc.date.accessioned2023-05-08T12:41:54Z-
dc.date.available2023-05-08T12:41:54Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКарел О. П. Стратегія лояльності споживачів у торговельних мережах: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності); наук. кер. Н. Г. Ушакова; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків, 2010. 18 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31675-
dc.description.abstractУ дисертації визначено теоретичні положення та розроблено науково-методичний інструментарій щодо стратегії лояльності покупців у контексті забезпечення довгострокових відносин між споживачем і підприємством торговельної мережі. Досліджено сутнісні характеристики мережної організації економічної діяльності; виділені особливості мережної організації торгівлі. Проведено класифікацію форм та форматів віт-чизняних торговельних мереж; а також обґрунтовано необхідність стратегічного управління відносинами «споживач-підприємство» у торговельних мережах. Виділено критеріальні ознаки та визначено сучасні особливості торгових форматів у продовольчому секторі; визначено су- часні тенденції розвитку роздрібних торговельних мереж в Україні. Обґрунтовано структурно-логічну схему процесу формування стратегії лояльності споживачів роздрібних продуктових мережних операторів; розроблено методичний інструментарій вимірювання лояльності спожи-вачів роздрібних торговельних мережuk_UA
dc.description.abstractВ диссертации определены теоретические положения и разработан научно - методиче-ский инструментарий разработки стратегии лояльности покупателей в контексте обеспечения долгосрочных отношений между потребителями и предприятиями торговых сетей. В первом разделе «Теоретические основы формирования стратегии отношений между по-требителями и предприятиями торговых сетей» обоснованны сущностные характеристики сете-вой организации экономической деятельности; исследованы основные черты и выделены пре-имущества сетевой организации торговли; проведена классификация форм и форматов отече-ственных торговых сетей; обоснована необходимость стратегического управления отношениями «потребитель-предприятие»; исследована двойственная природа лояльности потребителей. Во втором разделе "Оценка тенденций развития розничных продовольственных сетей" выявлены основные тенденции и проблемы развития розничных торговых сетей в Украине, вы-делены основные этапы их становления; проведена оценка степени удовлетворенности потребителей различными аспектами работы розничных продуктовых операторов. В третьем разделе "Обоснование стратегии формирования лояльности потребителей розничных продовольственных сетей" предложено структурно-логическую схему процесса формирования лояльности потребителей на основе разработки стратегии лояльности, обоснован методический подход к измерению лояльности потребителей, разработаны методические реко-мендации по проверке корректности модели реализации ожиданийuk_UA
dc.description.abstractEssential characteristics of research network of economic activity marked especially network of trade. Classification of forms and formats of domestic trade networks, as well as the necessity of stra-tegic relationship management "consumer-enterprise" in trade networks. Marked criterial features and identify the features of modern retail formats in the food sector, identified current trends of retail net-works in Ukraine. Structural-logical scheme of the strategy process customer loyalty grocery retail network operators; out a practical tool measuring customer loyalty retail networksuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.subjectмережна організаціяuk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjectторговельні мережіuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectлояльність споживачівuk_UA
dc.subjectсетевая организацияuk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjectторговые сетиuk_UA
dc.subjectстратегия лояльности потребителейuk_UA
dc.subjectnetwork organizationuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjecttrade networkuk_UA
dc.subjectcustomer loyalty strategyuk_UA
dc.titleСтратегія лояльності споживачів у торговельних мережах: автореф. дис. на здобуття … канд. екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)uk_UA
dc.title.alternativeСтратегия лояльности потребителей в торговых сетяхuk_UA
dc.title.alternativeDevelop customer loyalty strategies enterprise network tradeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський державний університет харчування та торгівлі-
Appears in Collections:08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karel_08.00.04.pdf419.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.