Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31619
Назва: | Обліково- аналітичне забезпечення операційної діяльності підприємств електронного бізнесу |
Інші назви: | Accounting and analytical support of operational activities of e-business enterprises |
Автори: | Карпова, Катерина Валеріївна |
Науковий керівник : | Наумова, Т. А. |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет Кафедра обліку, аудиту та оподаткування |
Ключові слова: | інтернет-торгівля;електронна комерція;веб-сайт;витрати;фінансові результати;облік;облікова політика;контроль;суб’єкти;об’єкти;internet commerce;e-commerce;website;expenses;financial results;accounting;accounting policy;control;entities;objects |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Карпова К. В. Обліково- аналітичне забезпечення операційної діяльності підприємств електронного бізнесу: кваліфікаційна робота магістра: спец. 071 - Облік і оподаткування; наук. кер. Т. А. Наумова; Харків, 2022. 91 с. |
Короткий огляд (реферат): | З метою зацікавлення клієнтів та утримання позицій на вітчизняному ринку, торгово - виробничі підприємства повинні застосовувати сучасні ефективні механізми формування та підтримання іміджу товарів, зокрема, за допомогою вдосконалення просування товарів і послуг в мережі Інтернет.
Величезними темпами росте кількість користувачів Інтернет, оскільки мільйони людей щодня, не виходячи з дому, купують різні товари в віртуальних магазинах. Особливо актуальним це питання постає в умовах глобальних криз та війни. Витрати у системі електронної торгівлі завжди були під пильною увагою контролюючих органів, тому документальне оформлення таких заходів необхідне для підтвердження взаємозв'язку інформації про обсяги продажу в мережі Інтернет із господарською діяльністю торгово – виробничих підприємств. Існуюча номенклатура бухгалтерських рахунків не надає адекватної інформації користувачам про витрати підприємства у системі електронної торгівлі, що значно ускладнює проведення ефективної маркетингової політики на основі використання обліково-аналітичного забезпечення. Однак теоретичні та бухгалтерські аспекти організаційно-економічного розвитку електронної торгівлі залишаються маловивченими. Актуальність обраної теми та необхідність бухгалтерського обліку доходів, витрат та фінансових результатів діяльності суб’єктів господарювання, що займаються комерційною діяльністю через мережу Інтернет зумовили спрямованість дипломного дослідження та його завдання. Дана робота присвячена дослідженню теоретичних основ та практичних аспектів інформаційного забезпечення підходів до управління просування товарів і послуг в мережі Інтернет та удосконаленні бухгалтерського обліку доходів, витрат та фінансових результатів діяльності суб’єктів господарювання, що займаються комерційною діяльністю через мережу Інтернет. In order to attract customers and maintain positions in the domestic market, trade and manufacturing enterprises should apply modern effective mechanisms for the formation and maintenance of the image of goods, in particular, by improving the promotion of goods and services on the Internet. The number of Internet users is growing rapidly, as millions of people buy various goods in virtual stores every day without leaving home. This issue is especially relevant in the context of global crises and war. Expenses in the e-commerce system have always been under the scrutiny of regulatory authorities, so the documentation of such measures is necessary to confirm the relationship of information on sales volumes on the Internet with the economic activities of trade and production enterprises. The existing nomenclature of accounting accounts does not provide adequate information to users about the costs of the enterprise in the e-commerce system, which greatly complicates the implementation of an effective marketing policy based on the use of accounting and analytical support. However, theoretical and accounting aspects of organizational and economic development of electronic commerce remain poorly understood. The relevance of the chosen topic and the need for accounting of income, expenses and financial results of business entities engaged in commercial activities via the Internet have determined the focus of the diploma research and its objectives. This work is devoted to the study of theoretical foundations and practical aspects of information support of approaches to the management of promotion of goods and services on the Internet and improvement of accounting of income, expenses and financial results of business entities engaged in commercial activities via the Internet. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31619 |
Розташовується у зібраннях: | 071 - "Облік і оподаткування" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KR_071z_21m_03_Karpova.pdf Restricted Access | 1.19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.