Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorНаумова, Т. А.-
dc.contributor.authorКарпова, Катерина Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-05-05T18:47:40Z-
dc.date.available2023-05-05T18:47:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКарпова К. В. Обліково- аналітичне забезпечення операційної діяльності підприємств електронного бізнесу: кваліфікаційна робота магістра: спец. 071 - Облік і оподаткування; наук. кер. Т. А. Наумова; Харків, 2022. 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31619-
dc.description.abstractЗ метою зацікавлення клієнтів та утримання позицій на вітчизняному ринку, торгово - виробничі підприємства повинні застосовувати сучасні ефективні механізми формування та підтримання іміджу товарів, зокрема, за допомогою вдосконалення просування товарів і послуг в мережі Інтернет. Величезними темпами росте кількість користувачів Інтернет, оскільки мільйони людей щодня, не виходячи з дому, купують різні товари в віртуальних магазинах. Особливо актуальним це питання постає в умовах глобальних криз та війни. Витрати у системі електронної торгівлі завжди були під пильною увагою контролюючих органів, тому документальне оформлення таких заходів необхідне для підтвердження взаємозв'язку інформації про обсяги продажу в мережі Інтернет із господарською діяльністю торгово – виробничих підприємств. Існуюча номенклатура бухгалтерських рахунків не надає адекватної інформації користувачам про витрати підприємства у системі електронної торгівлі, що значно ускладнює проведення ефективної маркетингової політики на основі використання обліково-аналітичного забезпечення. Однак теоретичні та бухгалтерські аспекти організаційно-економічного розвитку електронної торгівлі залишаються маловивченими. Актуальність обраної теми та необхідність бухгалтерського обліку доходів, витрат та фінансових результатів діяльності суб’єктів господарювання, що займаються комерційною діяльністю через мережу Інтернет зумовили спрямованість дипломного дослідження та його завдання. Дана робота присвячена дослідженню теоретичних основ та практичних аспектів інформаційного забезпечення підходів до управління просування товарів і послуг в мережі Інтернет та удосконаленні бухгалтерського обліку доходів, витрат та фінансових результатів діяльності суб’єктів господарювання, що займаються комерційною діяльністю через мережу Інтернет.uk_UA
dc.description.abstractIn order to attract customers and maintain positions in the domestic market, trade and manufacturing enterprises should apply modern effective mechanisms for the formation and maintenance of the image of goods, in particular, by improving the promotion of goods and services on the Internet. The number of Internet users is growing rapidly, as millions of people buy various goods in virtual stores every day without leaving home. This issue is especially relevant in the context of global crises and war. Expenses in the e-commerce system have always been under the scrutiny of regulatory authorities, so the documentation of such measures is necessary to confirm the relationship of information on sales volumes on the Internet with the economic activities of trade and production enterprises. The existing nomenclature of accounting accounts does not provide adequate information to users about the costs of the enterprise in the e-commerce system, which greatly complicates the implementation of an effective marketing policy based on the use of accounting and analytical support. However, theoretical and accounting aspects of organizational and economic development of electronic commerce remain poorly understood. The relevance of the chosen topic and the need for accounting of income, expenses and financial results of business entities engaged in commercial activities via the Internet have determined the focus of the diploma research and its objectives. This work is devoted to the study of theoretical foundations and practical aspects of information support of approaches to the management of promotion of goods and services on the Internet and improvement of accounting of income, expenses and financial results of business entities engaged in commercial activities via the Internet.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectінтернет-торгівляuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectфінансові результатиuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectоблікова політикаuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectсуб’єктиuk_UA
dc.subjectоб’єктиuk_UA
dc.subjectinternet commerceuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectwebsiteuk_UA
dc.subjectexpensesuk_UA
dc.subjectfinancial resultsuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.subjectaccounting policyuk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.subjectentitiesuk_UA
dc.subjectobjectsuk_UA
dc.titleОбліково- аналітичне забезпечення операційної діяльності підприємств електронного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeAccounting and analytical support of operational activities of e-business enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра обліку, аудиту та оподаткування-
Appears in Collections:071 - "Облік і оподаткування" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KR_071z_21m_03_Karpova.pdf
  Restricted Access
1.19 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.