Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3123
Назва: Створення позитивного іміджу біотехнологічної продукції засобами некомерційного маркетингу
Інші назви: Creating a positive image of biotechnology products by tools of non-commercial marketing
Создание позитивного имиджа биотехнологической продукции средствами некоммерческого маркетинга.
Автори: Байдала, В.В.
Бутенко, В.М.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Байдала В.В., Бутенко В.М. Створення позитивного іміджу біотехнологічної продукції засобами некомерційного маркетингу. 2013. № 5. С. 115.
Серія/номер: Економічні науки;№ 5
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати SWOT-аналізу розвитку біоекономіки в Україні, який виявив як сильні, так і слабкі сторони. Зокрема, до слабких сторін належить несприятливий імідж біотехнологічної продукції. Запропоновано використовувати кошти некомерційного маркетингу на вирішення цього завдання.Некомерційний маркетинг біотехнологічної продукції – це планування та здійснення всебічної діяльності, пов'язаної з просуванням ідеї споживання цієї продукції з метою надання оптимального впливу подальший розвиток біоекономіки. Рішення Завдання створення позитивного іміджу призведе до підвищення попиту на біотехнологічну продукцію, що є фактором розвитку біоекономіки.
There are considered the results of the SWOT-analysis of development of the bioeconomy in Ukraine in the paper. Analysis showed both strengths and weaknesses. Particularly, the weakness is unfavorable image of biotechnology products. It is suggested using the non-profit marketing for this task. Non-profit marketing of biotechnology products is the planning and implementation of comprehensive activities what concerns promotion of the idea of consumption of these products in order to provide an optimal effect on the further development of the bioeconomy. The task of creating a positive image will lead to increasing of demand for biotechnology products, which is a development factor of the bioeconomy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3123
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 5.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Baidala_ Butenko.pdf320.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.