Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБайдала, В.В.-
dc.contributor.authorБутенко, В.М.-
dc.date.accessioned2022-07-13T07:57:07Z-
dc.date.available2022-07-13T07:57:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБайдала В.В., Бутенко В.М. Створення позитивного іміджу біотехнологічної продукції засобами некомерційного маркетингу. 2013. № 5. С. 115.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 338:662.763.3:339.9-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3123-
dc.description.abstractУ статті представлені результати SWOT-аналізу розвитку біоекономіки в Україні, який виявив як сильні, так і слабкі сторони. Зокрема, до слабких сторін належить несприятливий імідж біотехнологічної продукції. Запропоновано використовувати кошти некомерційного маркетингу на вирішення цього завдання.Некомерційний маркетинг біотехнологічної продукції – це планування та здійснення всебічної діяльності, пов'язаної з просуванням ідеї споживання цієї продукції з метою надання оптимального впливу подальший розвиток біоекономіки. Рішення Завдання створення позитивного іміджу призведе до підвищення попиту на біотехнологічну продукцію, що є фактором розвитку біоекономіки.uk_UA
dc.description.abstractThere are considered the results of the SWOT-analysis of development of the bioeconomy in Ukraine in the paper. Analysis showed both strengths and weaknesses. Particularly, the weakness is unfavorable image of biotechnology products. It is suggested using the non-profit marketing for this task. Non-profit marketing of biotechnology products is the planning and implementation of comprehensive activities what concerns promotion of the idea of consumption of these products in order to provide an optimal effect on the further development of the bioeconomy. The task of creating a positive image will lead to increasing of demand for biotechnology products, which is a development factor of the bioeconomy.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 5-
dc.titleСтворення позитивного іміджу біотехнологічної продукції засобами некомерційного маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeCreating a positive image of biotechnology products by tools of non-commercial marketinguk_UA
dc.title.alternativeСоздание позитивного имиджа биотехнологической продукции средствами некоммерческого маркетинга.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 5.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baidala_ Butenko.pdf320.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.