Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30981
Title: Роль маркетингових комунікацій в просуванні органічної продукції
Authors: Новицька, І. В.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків ХНТУСГ
Citation: Новицька І. В. Роль маркетингових комунікацій в просуванні органічної продукції. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої пам’яті професора Мазнєва Григорія Євтійовича, Харків, 06.04.2018. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 183-186.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30981
Appears in Collections:ІХ Міжнародна науково-практична конференція, присвячена пам'яті професора Мазнєва Григорія Євтійовича, 6 квітня 2018 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2018_57.pdf266.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.