Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30981
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНовицька, І. В.-
dc.date.accessioned2023-04-27T08:15:57Z-
dc.date.available2023-04-27T08:15:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНовицька І. В. Роль маркетингових комунікацій в просуванні органічної продукції. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої пам’яті професора Мазнєва Григорія Євтійовича, Харків, 06.04.2018. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 183-186.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30981-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків ХНТУСГuk_UA
dc.titleРоль маркетингових комунікацій в просуванні органічної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:ІХ Міжнародна науково-практична конференція, присвячена пам'яті професора Мазнєва Григорія Євтійовича, 6 квітня 2018 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rynktransf_2018_57.pdf266.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.