Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30981
Назва: Роль маркетингових комунікацій в просуванні органічної продукції
Автори: Новицька, І. В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Новицька І. В. Роль маркетингових комунікацій в просуванні органічної продукції. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої пам’яті професора Мазнєва Григорія Євтійовича, Харків, 06.04.2018. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 183-186.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30981
Розташовується у зібраннях:ІХ Міжнародна науково-практична конференція, присвячена пам'яті професора Мазнєва Григорія Євтійовича, 6 квітня 2018 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2018_57.pdf266.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.